Tevredenheid

Spoor 1 vindt het belangrijk om goede zorg te verlenen en te luisteren naar je wensen. Daarom vragen we je om je mening te geven.

Clienttevredenheid
Zes maanden na de start van je behandeling en/of aan het einde van je behandeling wordt middels een vragenlijst (CQ index) gevraagd hoe je je behandeling hebt ervaren. Deze vragenlijst wordt vertrouwelijk behandeld. Deze gegeven worden geanonimiseerd aangeleverd bij Stichting Benchmark GGZ. Het doel van deze stichting is de kwaliteit van de zorg in de GGZ te verbeteren door als onafhankelijke partij transparantie te bieden over de behandelresultaten.

Voor onze behandelingen werden wij gewaardeerd met een gemiddeld cijfer van 8.2 (CQ index 1-1-2019 tot 1-1-2020).

Naast het rapportcijfer zijn voor ons de waarderingen gegeven op de onderdelen bejegening, samen beslissen en uitvoering van de behandeling van belang. Het geeft ons belangrijke informatie om kritisch te kunnen kijken naar onze zorg en dienstverlening en de mogelijkheid de kwaliteit daarvan op peil te houden en waar mogelijk te verbeteren.
Bejegening
Voelde je je serieus genomen door je behandelaar en geeft behandelaar op een begrijpelijke manier uitleg?
Cliënt waardering 4,37
Samen beslissen
Heb je informatie gekregen over behandelmogelijkheden en welke resultaten je kunt verwachten? Heb je informatie gekregen over zelfhulpprogramma’s, patiënten verenigingen ed. Heb je mee kunnen beslissen over een bepaalde vorm van behandeling?
Cliënt waardering    3,52
Uitvoering van de behandeling
Is de behandeling naar jou mening de juiste aanpak voor je klachten geweest?
Is de behandeling naar wens uitgevoerd?
Cliënt waardering   3,34 

Wilt u ons waarderen op zorgkaart Nederland klik even op de link hier onder (+/- 2 min)

Waardeer ons